lunes, 10 de marzo de 2008

Color Dominante - Xaf


Tenia molt clara aquesta idea per aquest tema. Una foto refrescant amb un bon grau d'experimentació. Va ser un matí lliure després d'una nit de guàrdia. A mig matí, excursió a l'Abacus a comprar làmines platejades i daurades, paper ceba i de cel·lofan de diversos colors. Després, com el vidrier estava tancat, vaig comprar un gran marc d'aquests del fotoprix que només és un vidre amb quatre grapes. El vaig posar sobre dues cadires, vaig folrar-lo amb el paper ceba i apa...a tallar fruita.
Vaig tallar el kiwi a rodanxes molt fines i vaig anar desant-lo sobre el vidre. Per sota la taula, separat per cable, el flaix. Vaig usar paper de cel·lofan verd per filtrar la llum del flaix. La resta només va ser fer un bon grapat de fotografies fins trobar-ne unes que m'agradèssin.

Càmera: Nikon D300
Objectiu: Micro Nikkor 105 f/2.8 AF-S VR
Focal: 105mm
Velocitat: 1/60
Diafragma: f/25
Sensibilitat: ISO 200
Flaix: Speedlight SB600
Medició: Puntual
Compensació d'exposició: +2 EV

No hay comentarios: