martes, 8 de enero de 2008

Navidad - Xaf




Ai el Nadal...bé, si digués que és una època de l'any que em fa vibrar no diria pas tota la veritat. El meu esperit nadalenc no és massa acentuat, i això s'ha notat en la foto a fer. Ha costat una mica, però al final, gràcies a ma mare, que ha desmuntat l'arbre i ha deixat tots els "trastos" a sobre la taula, he trobat la imatge!

Doncs això, un dels "Pare Noël" dels que hi havia repartits per la casa, amb el fons que creen les blanquinoses boles de vidre de l'arbre, que llueixen amb un puntet de flaix.


Cámara: Nikon D300
Objetivo: Nikkor AFS VR Micro 105/2.8G IF-ED
Velocidad: 1/60
Diafragma: f4,5
ISO: 200
Flaix: SB-600

3 comentarios:

YOLTEACHER dijo...

M'agrada, té molta definició però trobo que hi ha aussència de color al fons. Ja possats sobraria el tros obscur de l'esquerra.
És original, encara que jo li deixaria les mans al Sr. Nöel.

AW One dijo...

Ara si Xavi, no es que la foto d'avans no estigués bé, pero es que aquesta es molt millor. M'agrada molt. L'exposició es perfecta.

Dr. Jaus dijo...

Molt bona! M'agrada molt més que l'altre, de llarg! M'agrada la composició, el fons desenfocat li dona la brillantor nadalenca necessària, i el Papa Noel té una definició impecable. Felicitats.